Veelgestelde vragen

Home / Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord

Veelgestelde vragen

Bestellen, hoe werkt het?

Bestellen bij etenvandelelystadseboer.nl is een feestje! Vers van het land, direct in jouw winkelmand en de bestellingen worden wel drie keer per week bij jou thuisbezorgd. 

Op deze website vind je een groot aanbod aan groente, fruit, kruiden, zuivel, kaas, vlees, sappen en meer. Zoek op de website de producten die je nodig hebt en voeg ze toe aan je winkelmandje. Klik vervolgens op bestellen, vul je adresgegevens in en betaal eenvoudig en snel via Ideal. Wanneer je van plan bent vaker te bestellen is het handig om een account aan te maken.

Is de bestelling volledig afgerond en hebben wij de betaling binnen? Dan gaan we direct aan de slag. Heb je op zondag, op dinsdag of op donderdag voor 23.00 uur besteld, dan heb jij je verse boodschappen de volgende dag in huis. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling gratis af te halen aan de Apolloweg 318 in Lelystad, op de bezorgdagen tussen 16.30 en 18.30 uur. 

Heb je een vraag of hulp nodig bij het bestellen? Mail dan naar info@etenvandelelystadseboer.nl of bel naar 06-2506 0891. Ook als bedrijf kan je bestellen, klik hier om je als zakelijke klant aan te melden.

Moet ik een account aanmaken?

We vragen je om een account aan te maken, zodat je gemakkelijk de bestelling kunt volgen en we eventueel statiegeld kunnen verrekenen. Als je vaker bij etenvandelelystadseboer.nl gaat bestellen hoef je niet elke keer al je gegevens in te vullen. Je kunt eenvoudig de vorige bestelling aanpassen en opnieuw plaatsen. Het scheelt simpelweg veel tijd.

In welke regio wordt er (thuis)bezorgd?

Woon of werk je in de gemeente Lelystad? Dan kan je bestellen bij etenvandelelystadseboer.nl. Buiten dit gebied wordt er momenteel nog niet bezorgd.

Wat zijn de bezorgkosten?

Het samenstellen van de bestellingen en het bezorgen gebeurd zorgvuldig en kost logischerwijs ook tijd. Daarom zijn wij genoodzaakt om bezorgkosten te rekenen.

De bezorgkosten proberen we zo laag mogelijk te houden. Bestel je voor een bedrag onder de €30 dan betaal je €4,95 bezorgkosten per bestelling.

Koop je voor €30 of meer dan worden er geen bezorgkosten gerekend en krijg jij je boodschappen gratis thuisbezorgd!

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling gratis af te halen aan de Apolloweg 318 in Lelystad, op de bezorgdagen tussen 16.30 en 18.30 uur

Hoe kan ik betalen?

Als consument kan je in de webshop gemakkelijk vooraf betalen met IDEAL. Wil je zakelijk producten afnemen, dan is er de mogelijkheid om (achteraf) te betalen via Automatische incasso. Je kunt je hier als bedrijf aanmelden, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.

Nadat je besteld hebt ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra de producten bezorgd zijn krijg je per e-mail de factuur toegestuurd.

Op welke dagen wordt er thuisbezorgd?

De bezorgers zijn elke maandag, woensdag en vrijdag van 15.00 tot 20.00 uur onderweg om de bestelling bij jou thuis of op een ander gewenst adres te bezorgen.

Dit betekent dat je op zondagdinsdag of donderdag tot 23.00 uur kunt bestellen, je hebt de verse boodschappen dan de volgende dag in huis!

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling gratis af te halen aan de Apolloweg 318 in Lelystad, op de bezorgdagen (maandag, woensdag en vrijdag) tussen 16.30 en 18.30 uur. 

Wat als ik op het bezorgmoment niet thuis ben?

De bezorgers rijden op maandag, woensdag en vrijdag van 15.00 tot 20.00 uur. Ben je op het moment van bezorgen niet thuis, dan wordt de bestelling bij de voordeur afgeleverd. Mocht je op voorhand al weten dat je niet thuis bent, dan kan je een gewenste levertijd aangeven in het opmerkingenveld in het bestelproces. We proberen daar dan rekening mee te houden.

Wat als ik niet helemaal tevreden ben over een product?

Helaas gaat er met verse producten wel eens wat mis. Mocht je niet helemaal tevreden zijn over een product van De Lelystadse Boer, ook dan staan wij voor je klaar. Laat het ons binnen 48 uur weten, door een mailtje te sturen naar info@delelystadseboer.nl of bel ons op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur op nummer 06-2506 0891.

Herroepingsrecht bederfelijke waren

Op producten van bederfelijke aard is geen herroepingsrecht van toepassing. Het is niet mogelijk om deze terug te sturen. In de Algemene Voorwaarden (artikel 10) wordt vermeld waarom het herroepingsrecht niet van toepassing is. Natuurlijk zoeken wij graag naar een oplossing als de klant niet tevreden is over een product. Daarvoor kan je contact met ons opnemen middels bovenstaande contactgegevens.

Ik wil mijn bestelling aanpassen, kan dat?

Dat kan alleen als je je bestelling nog niet betaald hebt. Heb je teveel of te weinig van een product besteld? Wil je je adresgegevens wijzigen of de leverdag aanpassen? Log even in, doe de aanpassingen en bevestig opnieuw je bestelling.

Kan ik dezelfde bestelling aanpassen en opnieuw plaatsen?

Bestellen maken we graag zo makkelijk mogelijk. Wanneer je vaker wilt bestellen en je hebt een account aangemaakt kan je inloggen in jouw eigen klantportaal. Hier worden eerdere bestellingen weergegeven. Je kunt eerdere bestellingen makkelijk wijzigen en opnieuw plaatsen. Handig en het scheelt tijd!

Terug naar boven
Winkelwagen
Sluiten

Geen producten in je winkelmand.

Cookies Melding

Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te laten functioneren en een veilige website kunnen bieden tijdens het shoppen. Ook maken wij gebruik van cookies om je beter en persoonlijker te helpen. Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site en tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties.

Als je op 'Ja' klikt of verder gaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.